mandag 27. juni 2011

Bryllupsfeiring i Gursken ♥

I helgå koste me okke en heile hau i Gursken. Feiringå av Johnny sitt søskenbarn Christina og Dan-Sverre sin store dag va fantastiske! Gu for en mat, ane kje kor eg ska begynna! Kreps med asparges å smørsaus te forett, breiflabb med røstipotet å grønnsaker te hovedrett, å desserten va pannacotta og bringebærsorbet (my favorite!). Og for et kakebord, sunnmøringane kan laga kaker ja!!! Mmmmm, magisk! Masse kjekke folk å bli kjent med for meg som såvidt kjente nogen. Johnny og Julianne sang i kjørkå som gjorde at det blei møje tårer, inkl sjå meg. Heilt nydeligt, gjett om eg e stolte av samboeren min!
Me fekk itillegg lagt inn en liden visitt av Johnny sine onklongane, så då va helgå perfekt :)

Se min kjole, den er blå som havet :)
Stolte hane å høna ♥
Kulaste gutten dagen derpå med gitaren!
Plassen okka, her tar me bilde kvær gang me e på Sunnmøre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar